110 000

ветеранів отримали допомогу в Юридичній Сотні

Номер гарячої лінії:

0 800 308 100

Вебінар “Медреформа. Що передбачено для ветеранів”

Screen Shot 2020 08 06 At 17.32.17

[tm_pb_section admin_label=”section”][tm_pb_row admin_label=”row”][tm_pb_column type=”4_4″][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

6 серпня 2020

Юристка Юридичної сотні Вікторія Івасик провела вебінар на тему “Медреформа. Що передбачено для ветеранів”. Запис вебінару доступний для вільного перегляду.

[/tm_pb_text][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

https://www.facebook.com/yursotnya/videos/1054921938269879/

[/tm_pb_text][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Під час вебінару ви дізнаєтеся про:

  • Як укласти декларацію з сімейним лікарем?
  • Куди звертатись, якщо у вас симптоми COVID-19?
  • Що передбачено в рамках медреформи для лікування COVID-19?
  • Чи покриваються послуги вторинної ланки?
  • Які послуги надаються безкоштовно?
  • Що додатково передбачено для ветеранів?
  • Як медреформа співвідноситься із ЗУ «Про статус ветеранів, гарантії їх соціального захисту»

Проєкт виконується за підтримки Embassy of Canada in Ukraine та Канадського Фонду Місцевих Ініціатив #CanadaFundUA.

[/tm_pb_text][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Як укласти декларацію з сімейним лікарем?

  • Укласти декаларацію можна і в державних, і в приватних закладах. 

У яких саме, можна перевірити в вашому регіоні тут:  https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmd-map

  • Підпишіть декларацію в медзакладі (мати при собі паспорт та код).

З квітня 2020 це можна зробити онлайн

  • Зайдіть на сайт https://helsi.me/;
  • введіть у пошуку спеціальність лікаря;
  • виберіть район, де ви зареєстровані або проживаєте;
  • виберіть лікаря, зручну дату й час прийому;
  • зареєструйтеся, збережіть пароль та заповніть форму.

 Які послуги покриває первинна ланка?

  • консультації з лікарем;
  • скерування лікарем до вузькопрофільних фахівців;
  • вакцинація за календарем щеплень;
  • супровід пацієнтів із хронічними хворобами.

Які аналізи можна здати безкоштовно на первинній ланці?

  1. Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою.
  2. Загальний аналіз сечі.
  3. Глюкоза крові.
  4. Загальний холестерин.
  5. Вимірювання артеріального тиску.
  6. Електрокардіограма.
  7. Вимірювання ваги, зросту, окружності талії.
  8. Швидкі тести на вагітність, тропоніни, ВІЛ, вірусні гепатити.

 

З 1 квітня 2020 року стартувала реформа вторинної ланки. Що покриває програма медичних гарантій на вторинній ланці?

Медпослуги в амбулаторії:

  • лабораторні, функціональні та інструментальні обстеження, малі хірургічні втручання, планова стоматологія до 16 років, ургентна стоматологія, медична реабілітація;
  • рання діагностика новоутворень: гістероскопія, езофагогастродуоденоскопія, колоноскопія, цистоскопія, бронхоскопія та мамографія;
  • інше

Стаціонарні медпослуги:

  • хірургічної допомоги за напрямами: акушерство і гінекологія, алергологія, гастроентерологія, гематологія, гінекологія, дитяча дерматовенерологія, ендокринологія, імунологія, інфекційні хвороби 
  • (в тому числі при COVID-19)
  • допомога при пологах;
  • допомога при інфаркті та інстульті.

Окремими пакетами медичної допомоги передбачено:

– діагностика та лікування онкологічних захворювань;
– психіатрична допомога дорослим та дітям;
– діагностика та лікування дорослих та дітей із туберкульозом;
– діагностика, лікування та супровід осіб із ВІЛ.

Що робити, якщо у вас симптоми COVID-19?

  1. Залишайтесь вдома.
  2. Зателефонуйте своєму лікарю.
  3. Опишіть своєму лікарю симптоми, історію подорожей, контакти з інфікованими.
  4. Виконуйте інструкції свого лікаря.
  5. При невідкладних станах – температура вище 38, яка не збивається, та утруднене  дихання – набирайте 103.
  • Якщо ви не уклали декларацію, телефонуйте на на гарячу лінію МОЗ 0-800-505-201 або Центру громадського здоров’я +38 044 425 43 54. 

Хто підлягає обов’язковому тестуванню?

  • люди, у яких є симптоми коронавірусної хвороби;
  • особи, які контактували з хворим;
  • всі медичні працівники, що працюють з хворими на COVID-19 (тестуються раз на 5 днів);
  • працівники нацполіції та національної гвардії, які мають великий ризик  зараження;
  • хворі на пневмонію, незалежно від перебігу хвороби та симптоматики.

В рамках медреформи не скасовуються пільги на медичне забезпечення для ветеранів російсько-української війни. Однак додаткового фінансування на їх реалізацію реформа не передбачає. Ветерани зможуть на загальних підставах реалізувати своє право на охорону здоров’я.

Пільги для ветеранів за законом «Про статус ветеранів, гарантії їх соціального захисту?

  • безоплатне одержання ліків; (Тут можна перевірити наявність ліків в медичних закладах:

https://eliky.in.ua/?fbclid=IwAR3a19Ye56vlemNyb8jcKCEfyJA7loQ7JfryTt-cSogoS1VYn2YaNSoqQCw)

  • користування при виході на пенсію (незалежно від часу виходу на пенсію) чи зміні місця роботи поліклініками та госпіталями, до яких вони були прикріплені за попереднім місцем роботи;
  • щорічне медичне обстеження і диспансеризація із залученням необхідних спеціалістів; 

Замість процедури диспансеризації Україна перейшла на модель регулярних скринінгових оглядів по групах ризику. Такий скринінг проводиться на первинному рівні надання медичної допомоги.

  • першочергове обслуговування в лікувально-профілактичних закладах, аптеках та першочергова госпіталізація;
  • безоплатне забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Мінветеранів зараз працює над розробкою додаткового пакету медичних послуг для ветеранів спільно з МОЗ та НСЗУ

Попередньо в додатковий пакет входитиме:

  • лікування наслідків міно-вибухової травми;
  • послуги медико-психологічної реабілітації;
  • пакет “Репродуктивне здоров’я”*.

*Остаточний перелік зможемо надати, коли він буде офіційно затверджений

 

Що ще передбачено програмою медичних гарантій?

Екстрена допомога – невідкладні організаційні, діагностичні та лікувальні заходи, спрямовані на врятування і збереження життя людини.

Паліативна допомога – надається на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань.

Третинна допомога – лікування за допомогою високотехнологічного обладнання і високоспеціалізованих процедур.

Медична реабілітація – вид медичної допомоги, що надається пацієнтам в амбулаторних або стаціонарних умовах і включає систему медичних та інших заходів. 

Медична реабілітація призначається пацієнтам:

     після закінчення гострого періоду захворювання в разі наявності обмежень життєдіяльності;

     з уродженими та спадковими патологічними станами, набутими порушеннями опорно-рухового та мовного апарату, вадами зору та слуху;

     у разі встановлення стійкої непрацездатності (інвалідності).

 

Що робити, якщо вам відмовили в наданні медичної допомоги чи вимагали гроші за послуги, які є гарантовано безоплатними?

  • На сайті НСЗУ можна оформити скаргу https://nszu.gov.ua/gromadyanam/osobistij-prijom/citizen-form
  • Телефонуйте в контактцентр НСЗУ 16-77
  • Телефонуйте на гарячі лінії ваших міських держадміністрацій і залишайте скарги, вказуючи ПІБ та посаду співробітників закладів, які відмовляють у гарантованих медичних послугах, а також ПІБ головного лікаря

Де дізнаватись актуальну інформацію про медреформу?

Пам’ятайте та захищайте свої права як пацієнта! 

 

[/tm_pb_text][/tm_pb_column][/tm_pb_row][/tm_pb_section]

You may also like