101 000 ветеранів отримали допомогу в Юридичній сотні

Підтримати

Номер гарячої лінії:  0 800 308 100

Підтримати

“Юридична Сотня” — неприбуткова громадська організація, що працює задля забезпечення соціально-правової захищеності кожного військовослужбовця та ветерана заради безпеки суспільства та держави в цілому.

Гаряча лінія — ключовий напрямок діяльності, завдяки якому ми надаємо швидку правову допомогу тим, хто її потребує.

Ми не отримуємо прибуток й існуємо завдяки підтримці людей та організацій, які розділяють нашу місію та цінності.

Середня вартість однієї консультації на гарячій лінії — 50 грн.

50 грн — це:
філіжанка американо;
2 пиріжки у Перепічці;

АБО відновлена справедливість для одного захисника України.

“Юридична сотня” в цифрах:

більше 88 000 ветеранів отримали допомогу завдяки вашій підтримці;
2500+ запитів щомісяця;
90+ місяців безперервної роботи.

Як ми допомагаємо?

Ми надаємо безоплатну правову допомогу з військового права:

правові консультації з питань проходження військової служби, надання/отримання статусу та отримання пільг відповідно до статусу;
підтримку в питаннях доступу до вторинної правової допомоги;
складаємо індивідуальні документи правового характеру та зразки таких документів, а саме: заяви, скарги, рапорти, запити, звернення та інші документи правового характеру в досудовому порядку.

Ми допомагаємо:

ветеранам (учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, ветеранам військової служби);
військовослужбовцям;
членам сімей військовослужбовців та ветеранів;
членам сімей загиблих військовослужбовців та ветеранів.

Як нас підтримати?

Підтримати організацію можна за допомогою сервісу Patreon за посиланням:

Після переходу за посиланням ви можете обрати будь-яку комфортну суму підтримки та натиснути кнопку Приєднатися/Join.
Далі необхідно створити аккаунт на сервісі Patreon.

Зверніть увагу, що підтримка має формат підписки. Це означає, що гроші будуть списуватись із зазначеного вами рахунка щомісяця. Але ви можете скасувати підписку в будь-який момент (у тому числі після першого списання) у налаштуваннях сервісу.

Дякуємо за підтримку! 💙💛