110 000

ветеранів отримали допомогу в Юридичній Сотні

Номер гарячої лінії:

0 800 308 100

У період із 29 червня по 2 липня на пленарних засіданнях Верховної Ради України заплановано розгляд таких проєктів

199521318 4022441147851941 6887516557080160983 N

[tm_pb_section admin_label=”section”][tm_pb_row admin_label=”row”][tm_pb_column type=”4_4″][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

27 червня 2021

У період із 29 червня по 2 липня на пленарних засіданнях Верховної Ради України заплановано розгляд таких проєктів.

[/tm_pb_text][tm_pb_image admin_label=”Image” src=”https://legal100.org.ua/wp-content/uploads/2021/06/199521318_4022441147851941_6887516557080160983_n.png” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” /][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Національний спротив (№5557 від 25.05.2021)

Проєкт визначає завдання територіальної оборони та руху опору, порядок їхнього формування (розгортання), а також порядок здійснення керівництва національним спротивом. Проєкт передбачає можливість використання сил та засобів територіальної оборони поза межами населених пунктів, де ведуться бойові дії, а розгортання сил територіальної оборони буде можливим з урахуванням суспільно-політичної обстановки. Оскільки проєкт не визначає, внутрішня чи зовнішня суспільно-політична обстановка береться до уваги, така норма створює ризик розгортання сил та засобів територіальної оборони у відповідь на суспільно-політичні протести (чи інші масові заходи, акції). А відповідно до проєкту, Верховна Рада України не матиме повноважень щодо контролю використання військ територіальної оборони.
Рекомендація Юридичної сотні: доопрацювати проєкт.
Розширений висновок

Збільшення чисельності ЗСУ (№5558 від 25.05.2021)

Передбачено збільшення граничної чисельності ЗСУ до 261 тис. осіб, серед них 215 тис. військовослужбовців.
Довідково: відповідно до чинного Закону України “Про чисельність Збройних Сил України”, максимальна чисельність ЗСУ складає 250 тис. осіб, у тому числі 204 тис. військовослужбовців.
Рекомендація Юридичної сотні: доопрацювати.
Розширений висновок

Зміни щодо ветеранських статусів (№ 4388 від 16.11.2020)

Проєкт пропонує змінити порядок надання статусу УБД добровольцям, а також уносить зміни до визначеного переліку осіб, які мають право на ветеранський статус.
Рекомендація Юридичної сотні: доопрацювати проєкт.
Розширений висновок

Військовий поховальний ритуал (№ 4636-1 від 08.02.2021)

Проєкт закону визначає категорії осіб, поховання яких здійснюється у формі військового поховального ритуалу, оновлює процедуру військового поховального ритуалу та перелік категорій, до яких вона застосовується.
Водночас у редакції до другого читання проєкт не згадує про почесне поховання ветеранів військової служби, офіцерів, звільнених із правом носіння військової форми (у випадку поховання таких осіб чинне законодавство передбачає наявність почесного ескорту), таким чином звужуючи чинні державні гарантії для ветеранів.
Рекомендація Юридичної сотні: доопрацювати.

Нове повноваження Мінветеранів – забезпечувати розвиток спорту ветеранів (№5526 від 20.05.2021)

Проєкт вносить зміни до Закону України «Про фізичну культуру і спорт», які стосуються надання повноважень Мінвететранів щодо:
– формування політики у сфері розвитку спорту ветеранів;
– сприяння розвитку спорту ветеранів війни та членів їхніх сімей;
– сприяння участі зазначених осіб у міжнародних та інших спортивних заходах;
– сприяння їхній психологічній та соціальній адаптації шляхом залучення до фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності;
– забезпечення підготовки збірних команд України із числа ветеранів війни та їхніх сімей для участі в спортивних змаганнях, у тому числі міжнародних;
– взаємодії з громадськими об’єднаннями фізкультурно-спортивної спрямованості.
Розширений висновок

Рекомендація Юридичної сотні: підтримати.

Розширення повноважень інспекторів із паркування (№ 4594 від 14.01.2021)

Законопроєкт № 4594 пропонує віднести до підвідомчості інспекторів із паркування частину 5 ст. 122 КУпАП, яка передбачає відповідальність за:
– зупинку чи стоянку транспортних засобів на місцях, де дозволена зупинка чи стоянка лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю;
– створення перешкод водіям з інвалідністю або водіям, які перевозять осіб з інвалідністю, у зупинці чи стоянці керованих ними транспортних засобів;
– неправомірне використання на транспортному засобі розпізнавального знака “Водій з інвалідністю”.
Наразі суб’єктом притягнення до відповідальності, відповідно до цієї статті, є органи Національної поліції.
Розширений висновок
Рекомендація Юридичної сотні: доопрацювати законопроєкт.

[/tm_pb_text][/tm_pb_column][/tm_pb_row][/tm_pb_section]

You may also like