Порядок подання документів для взяття на квартирний облік та забезпечення житлом ВПО із числа УБД
Уряд уніс деякі зміни до правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Зміни стосуються порядку взяття на квартирний облік, зокрема подання документів.
Так, тепер громадяни можуть подавати необхідні документи в електронній формі з використанням порталу Дія. До того ж, відповідна інформація може передаватися без участі заявників іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями до суб’єктів, на яких покладено функції ведення квартирного обліку, за наявності електронної інформаційної взаємодії між такими органами.
Також було вдосконалено деякі норми, які стосуються забезпечення житлом ВПО із числа УБД, осіб з інвалідністю внаслідок війни та членів сімей загиблих, а саме:
Докладніше про всі зміни в постанові КМУ від 19 травня 2021 року № 492.
Визначення розміру виплати до 5 травня на рівні закону
До 28 травня ви маєте можливість подати пропозиції та зауваження до проєкту закону про встановлення сталих розмірів щорічної виплати до 5 травня на рівні відповідних законів, який Мінветеранів винесло на громадське обговорення.
Проєкт пропонує встановити розміри допомоги до 5 травня, відштовхуючись від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, коли здійснюється виплата (у 2021 році відповідний прожитковий мінімум становить 1769 гривень). Згідно з проєктом, розміри визначатимуться у відсотковому співвідношенні:
Письмові пропозиції та зауваження до законопроєкту можна подавати до 28 травня 2021 року на електронну адресу: o.kuriy@mva.gov.ua з подальшим надсиланням паперового варіанту на поштову адресу: провулок Музейний, буд. 12, м. Київ, 01001. За додатковою інформацією звертайтеся за телефоном: (044) 281-08-54, (044) 281-08-56.
Пояснювальна записка, проєкт закону, порівняльна таблиця, розрахунки до законопроєкту за посиланнями.
Завантажити PDF