[tm_pb_section admin_label=”section”][tm_pb_row admin_label=”row”][tm_pb_column type=”4_4″][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
16 червня 2020
Сьогодні Верховна Рада спробує повернути госпіталям державне фінансування поза системою укладання договорів з НСЗУ Національна служба здоров’я України. Ми вважаємо, що цього не можна робити.
В госпіталях ветеранів війни станом на 01.01.2019 р. проліковано 127 208 ветеранів війни, що становить 9,6% від загальної кількості ветеранів – в тому числі було проліковано 21 479 (станом на 01.01.2020 -24 659) учасників АТО/ООС, що становить 15,6 % від загальної кількості пролікованих.
[/tm_pb_text][tm_pb_image admin_label=”Image” src=”https://legal100.org.ua/wp-content/uploads/2020/06/YS_gospitali.png” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” /][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Чому не можна відтермінувати участь госпіталів ветеранів війни у переході на нову систему фінансування?
1) для того, щоб укласти договір з НСЗУ треба відповідати вимогам, надавати якісні послуги, мати спеціалістів, які відповідають визначеному рівню, мати відповідне обладнання. Це створює стимул розвиватися, реформуватися;
2) відтермінування на рік нічого не змінить, оскільки термін на підготовку госпіталя до вимог НСЗУ вже надавався;
3) деякі госпіталі цим скористались і вже уклали договори з НСЗУ, такі як:
– Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю.Липи;
– Волинський обласний госпіталь ветеранів війни;
– ряд інших госпіталей;
4) відтермінування призведе до отримання фінансування з бюджету не за надані якісні послуги, а на утримання будівлі;
5) у відтермінуванні нема потреби, оскільки госпіталі можуть отримувати додаткове фінансування з інших джерел і укладати договір з НСЗУ;
6) деякі шпиталі в такому жахливому стані, що їх треба просто закрити, а не посилати туди ветеранів на лікування, але оцінку якості послуг та аудит госпіталів ніхто не проводив;
7) немає чіткої статистки скільки ветеранів отримує послуги, за який період часу та якої якості. Більшість ветеранів не звертаються в госпіталі ветеранів, оскільки там низька якість послуг, але щоб це оцінити потрібен аудит;
8) ветеранам треба надати додаткові пакети послуг, які пропонуються в новому законопроєкті про статус ветеранів №3407;
9) ветерани мають отримувати безкоштовні послуги в госпіталях на лікування ушкодження здоров’я, пов’язаного з участю в бойових діях;
10) тобто, має бути комплексний підхід до побудови системи, а не швидке рішення про відтермінування на рік без зобов’язання, що за рік госпіталі мають підготуватись до реформи.
[/tm_pb_text][/tm_pb_column][/tm_pb_row][/tm_pb_section]
Немає додаткових матеріалів за цією темою