110 000

ветеранів отримали допомогу в Юридичній Сотні

Номер гарячої лінії:

0 800 308 100

Єдиний портал для Армія+ та Резерв+: нові можливості для військових

Сервіси Резерв+ та Армія+ функціонуватимуть у межах єдиного порталу, що має спростити доступ громадян до послуг у сфері оборони та безпеки. Такі зміни були внесені Постановою КМУ від 20 серпня 2025 року № 1010. 

 

Основні зміни

 

    • Єдиний доступ: через портал можна буде користуватися як сервісом Резерв+, так і Армія+.
    • Обмеження звітності: передача до Генштабу звітів про виконання бойових завдань через портал можлива лише за умови, що інформація не містить держтаємниці чи службової інформації. Порядок такого подання визначатиме Міністерство оборони.
    • Винятки: дія положення про портал не поширюється на СБУ, розвідувальні органи, підпорядковані їм в/ч, заклади, установи та організації.
  • Визначено деякі терміни: постанова затвердила нове положення, яке визначає, що таке електронний кабінет, користувач тощо.

 

Структура та доступ до Порталу

 

Портал складається з двох електронних кабінетів:

  • призовника, військовозобов’язаного, резервіста; 
  • військовослужбовця.

 

Доступ можливий через: 

  • вебсторінку та мобільний додаток; 
  • програмний інтерфейс; 
  • інший спосіб доступу до електронного кабінету.

 

Завдання та функції Порталу

 

  • Формування, заповнення, завантаження, підписання, погодження, відхилення, подання заяв (звернень, запитів), звітів, рапортів та інших документів в електронній формі;
  • надання актуальної інформації щодо етапу розгляду заяв, рапортів;
  • захист персональних даних;
  • взаємодія з електронними ресурсами для оперативного надання послуг у сфері національної безпеки;
  • електронний доступ (через електронний ключ тощо);
  • адаптований інтерфейс, зокрема для осіб із порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, мовлення та інтелектуального розвитку;
  • формування (відображення) військово-облікових та інших документів;
  • перелік доступних електронних публічних послуг у сфері національної безпеки і оборони;
  • автоматичне заповнення форм (полів) заяв (звернень, запитів), звітів, рапортів та інших документів з накладанням електронного підпису та автоматична перевірка повноти заповнення форм;
  • надання інформаційних та консультаційних послуг (проведення тестів, навчання, створення класів та груп тощо);
  • проведення опитування щодо виконання військового обов’язку та проходження військової служби; 
  • обмін даних з іншими реєстрами за потреби;
  • трансляція програм, телеканалів та радіоканалів;
  • надсилання сповіщень про важливі події та оновлення (новини), про хід отримання електронних послуг та деякі інші.

 

Права та обов’язки користувачів

 

Користувачі мають право:

 

  • користуватися порталом цілодобово;
  • зберігати на пристрої документи (їх чернетки), медіафайли, відео-, аудіозаписи, інші типи файлів в електронному (цифровому) вигляді; 
  • обирати надавача послуг, отримувати інформацію щодо розгляду поданих документів (звернень, запитів тощо); 
  • отримувати відомості з державних електронних інформаційних ресурсів, систем, реєстрів та баз (банків) даних; 
  • надавати інформацію, зокрема персональні дані; 
  • отримувати інформаційну підтримку;
  • звертатися з пропозиціями (зауваженнями) щодо функціонування порталу.

 

Користувачі зобовʼязані: 

  • додержуватися порядку користування порталом; 
  • надавати достовірну інформацію про себе; 
  • не використовувати портал для вчинення протиправних діянь.

 

Водночас на порталі забороняється обробляти службову інформацію та відомості, що становлять державну таємницю.

 

Інтеграція з державними реєстрами

 

Портал взаємодіє з низкою систем, зокрема: ЄДР призовників, військовохобовʼязаних та резервістів, реєстром актів цивільного стану, податковим реєстром, системою eHealth, ЄДР ветеранів війни та іншими.

 

Резерв+

Сервіс дозволяє уточнювати облікові дані, отримувати військово-облікові документи в електронному форматі, а також переглядати вакансії в силах оборони.

Резерв+ може бути корисним для: 

  • формування та відображення (за наявності) витягу з відомостей, що є в ЄДРПВР;
  • військово-облікового документа в електронній формі;
  • пошуку вакансій у силах оборони;

А також має інші функціональні можливості.

 

Уточнення даних через Резерв+ 

  1. Ви вносите свої дані про:
  • місце проживання та перебування; 
  • номер телефону;
  • адресу електронної пошти (за наявності). 
  1. Уточнені дані передаються до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів. 
  2. Уточнення облікових даних припиняється, коли надані дані не пройшли контролю. 
  3. За результатами уточнення облікових даних ви отримуєте відомості з ЄДРПВР та/або військово-обліковий документ в електронній формі.

Відомостями, отриманими з ЄДРПВР (за наявності) за результатами уточнення даних, є:

  • ПІБ;
  • дата народження; 
  • ідентифікаційний код;
  • окремий номер запису в ЄДРПВР; 
  • інформація про відстрочку від призову та про результати медичних оглядів, що проводяться з метою визначення придатності до служби; 
  • військове звання; 
  • військово-облікові спеціальності; 
  • унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі; 
  • інформація про виконання військового обов’язку та про військовий облік;
  • інформація про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 210, 210-1 КУпАП; 
  • дата та час формування; 
  • інформація про результати проходження ВЛК та про надсилання повістки. 

 

Електронний кабінет військовослужбовця має такі можливості: 

  • військово-обліковий документ в електронній формі та інші документи, що пов’язані з проходженням служби;
  • пошук вакансій у силах оборони; 
  • забезпечення доступу до програм лояльності та отримання привілеїв, дисконту, знижок; 
  • інші функціональні можливості. 

 

Ветерани, військові та їхні сімʼї можуть отримати в нас юридичну консультацію за номером: 0 800 308 100.

 

 

Джерело: Постанова КМУ “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 липня 2024 р. № 879”  від 20 серпня 2025 р. № 1010

 

Вам також може сподобатися