– право громадян на звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
– різновиди звернень та особливості їх подання.
– громадські приймальні, як різновид звернень громадян до органів державної влади, місцевого самоврядування.
– зміни в режимі прийому звернень громадян та роботи громадських приймалень під час карантину.
– умови призначення допомоги, її розмір та тривалість виплат;
– страховий стаж для призначення допомоги;
– припинення та поновлення здійснення виплат по безробіттю.
– нові зони карантину, залежно від епідеміологічної ситуації;
– зміни щодо самоізоляції;
– податкові пільги під час адаптивного карантину.
– які законодавчі зміни відбулися у зв’язку з карантином для підтримки споживачів?
– в чому полягають «кредитні канікули» і що робити після закінчення карантину?
– що робити, якщо банк/МФО порушили ваші права?