110 000

ветеранів отримали допомогу в Юридичній Сотні

Номер гарячої лінії:

0 800 308 100

Вісник Юридичної сотні №95

Visnyk #95

[tm_pb_section admin_label=”section”][tm_pb_row admin_label=”row”][tm_pb_column type=”4_4″][tm_pb_text admin_label=”Text”]

21 серпня 2020

Законопроєкти, розгляд яких заплановано в порядку денному позачергового засідання ВРУ 25.08.2020

[/tm_pb_text][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 1 вересня 2020 року (№ 3963 від 06.08.2020)
Законопроєктом передбачено підвищення мінімальної заробітної плати.
Зокрема, з 1 вересня 2020 року мінімальна зарплата становитиме:

  • у місячному розмірі – 5000 грн (зараз 4 723 гривні);
  • у погодинному розмірі – 29,2 грн (зараз 28,31 гривні).

У разі прийняття Закон набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Разом з тим експерти Європейської бізнес асоціації вважають, що зростання розміру мінімальної зарплати з 1 вересня 2020 року призведе до зменшення надходжень до бюджетів у результаті «тінізації» економіки та спричинить вибіркове погіршення умов діяльності сумлінного бізнесу. Асоціація наполягає на неприйнятності законопроєкту №3963, якщо не буде знижена максимальна величина бази нарахування ЄСВ з метою недопущення зростання навантаження на сумлінних платників. Водночас у висновку Головного науково-експертного управління ВРУ зазначено: “…у супровідних до проєкту документах відсутні необхідні розрахунки та обґрунтування пропонованого розміру мінімальної заробітної плати”.

❌ Рекомендація Юридичної сотні: відхилити законопроєкт.

Часткове державне гарантування боргових зобов’язань (№3659 від 15.06.2020)
Законопроєкт №3659 передбачає можливість надання державних гарантій на портфельній основі в сумі до 5 000 000 тис. гривень за рішенням Кабінету Міністрів України для здійснення забезпечення часткового виконання боргових зобов’язань за портфелем запозичень суб’єктів господарювання – резидентів України (представників мікро-, малого та середнього бізнесу) перед банками-кредиторами. До проєкту №3659 не надано належного фінансово-економічного обґрунтування в контексті визначення граничної суми державних гарантій та впливу прийняття проєкту на показники бюджету.

❌ Рекомендація Юридичної сотні: доопрацювати законопроєкт у частині фінансово-економічного обґрунтування.

Порядок денний позачергового засідання ВРУ, затверджений розпорядженням Голови ВРУ №270 від 19.08.2020, доступний за посиланням.

[/tm_pb_text][tm_pb_image admin_label=”Image” src=”https://legal100.org.ua/wp-content/uploads/2020/08/visnyk_95.png” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” animation=”left” sticky=”off” align=”left” force_fullwidth=”off” always_center_on_mobile=”on” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” /][/tm_pb_column][/tm_pb_row][/tm_pb_section]

Вам також може сподобатися