110 000

ветеранів отримали допомогу в Юридичній Сотні

Номер гарячої лінії:

0 800 308 100

[tm_pb_section admin_label=”section”][tm_pb_row admin_label=”Row”][tm_pb_column type=”2_3″][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Проєкт закону про особливості державної політики щодо встановлення заборони для окремих категорій осіб публічних висловлювань щодо заперечення окремих міжнародних злочинів або виправдання дій їх організаторів, збройної агресії Російської Федерації і тимчасової окупації частини території України, щодо заборони та обмеження взаємодії і зв’язків таких осіб з органами влади й посадовими особами Російської Федерації та незаконними органами (посадовими особами), створеними на тимчасово окупованих територіях України

(№5165 від 26.02.2021)

Ініціатори: Ясько Єлизавета Олексіївна, Аліксійчук Олександр Васильович, В’ятрович Володимир Михайлович, Камельчук Юрій Олександрович, Бакунець Павло Андрійович (IX скликання) та ін.

Фракції: ПП “Слуга народу”, “Європейська солідарність”, “Голос”, група “Довіра”.

Мета проєкту: зменшення інформаційного впливу РФ на Україну, а також захист державного суверенітету, національної безпеки, публічного порядку, прав і свобод громадян України. 

Зміст

  1. У тексті законопроєкту ще раз підкреслюється невизнання будь-якої зміни статусу частини території України внаслідок окупації РФ.
  2. Проєкт пропонує визнати протиправними такі діяння:

 

Довідково:

перелік національних публічних діячів (за посадою) закріплений у Законі України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” від 6 грудня 2019 року № 361-IX. До них належать, зокрема, Президент, члени КМУ, народні депутати, судді КСУ тощо.

Позитив:

проєкти №5165 та 5166 не містять значної частини оціночних суджень, які були закріплені в зареєстрованому раніше  проєкті № 4085.

Негатив

: проєкт не містить комплексного правового регулювання, пропонуючи відповідальність за окремі діяння. Закон про прояви колабораціонізму  повинен комплексно регулювати суспільні відносини, що виникають у зв’язку з виявленням факту (ознаки) колабораціонізму.

Рекомендація Юридичної сотні:

усі тематичні законопроєкти повинні бути доопрацьовані для формування єдиного цілісного нормативно-правового акта. [/tm_pb_text][/tm_pb_column][tm_pb_column type=”1_3″][/tm_pb_column][/tm_pb_row][/tm_pb_section]