[tm_pb_section admin_label=”section”][tm_pb_row admin_label=”row”][tm_pb_column type=”3_4″][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Повна назва проєкту: “Про внесення змін до деяких законів України щодо здійснення моніторингу потенційних загроз національній безпеці України у сфері економіки”
Номер і дата реєстрації: № 7176 від 19.03.2022.
Статус: проєкт прийнято в першому читанні та готується до другого.
Ініціатори: Наталуха Дмитро Андрійович, Лічман Ганна Василівна, Скорик Микола Леонідович, Марчук Ігор Петрович, Приходько Борис Вікторович та ін.
Мета проєкту: попередження загроз національній безпеці України у сфері економіки, запобігання впливу потенційних загроз на діяльність державних підприємств, товариств та банків в умовах війни.
Основний зміст
Проєкт пропонує на період дії воєнного стану та протягом 180 днів із дня його припинення або скасування визначити обов’язок здійснювати моніторинг наявних або потенційних загроз національній безпеці України та у випадку виявлення уживати заходів для нейтралізації впливу для:
Перелік конкретних заходів визначається суб’єктом управління або за його рішенням керівником державного банку, підприємства або товариства. Заходи можуть включати встановлення особливого режиму роботи та визначення адреси місцезнаходження такого підприємства або банку виключним місцем виконання обов’язків для:
У разі прийняття рішення про такі заходи вказані особи зобов’язані невідкладно (але не пізніше 48 годин) прибути за адресою місцезнаходження підприємства або банку. Порушення обов’язку є підставою для дострокового припинення повноважень (звільнення), розірвання контракту без виплат відповідних компенсаційних платежів.
Недоліки
Техніко-юридичні зауваження: підстави розірвання трудового договору (зокрема контракту) з ініціативи роботодавця визначаються КЗпП України, тому доречно зробити посилання на підстави, визначені у КЗпП (п. 5 ч. 1 ст. 41 КЗпП передбачає таку підставу розірвання трудового договору як припинення повноважень посадових осіб), оскільки це дозволить, зокрема, визначити чіткий порядок розірвання контракту.
Висновок комітету: прийняти за основу та в цілому з техніко-юридичними правками.
Рекомендація Юридичної сотні: доопрацювати.
[/tm_pb_text][/tm_pb_column][tm_pb_column type=”1_4″][/tm_pb_column][/tm_pb_row][/tm_pb_section]