[tm_pb_section admin_label=”section”][tm_pb_row admin_label=”row”][tm_pb_column type=”2_3″][tm_pb_text admin_label=”Text” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Проєкт Закону про внесення змін до деяких законів України щодо розширення освітніх пільг для дітей медичних працівників, які померли внаслідок захворювання короновірусною хворобою (COVID-19) під час виконання професійних обов’язків (4374 від 13.11.2020)
Ініціатори: Батенко Тарас Іванович, Мінько Сергій Анатолійович, Дубневич Ярослав Васильович, Лубінець Дмитро Валерійович, М’ялик Віктор Ничипорович, Лабазюк Сергій Петрович, Скороход Анна Костянтинівна, Яценко Антон Володимирович, Юрчишин Петро Васильович, Констанкевич Ірина Мирославівна, Поляков Антон Едуардович, Чайківський Іван Адамович, Колихаєв Ігор Вікторович, Балога Віктор Іванович, Бондар Віктор Васильович, Герега Олександр Володимирович, Кіссе Антон Іванович (IX скликання).
Суть: проєкт пропонує розповсюдити державні освітні гарантії для ветеранів та їхніх дітей також на дітей медпрацівників, які померли внаслідок захворювання коронавірусною хворобою (COVID-19) під час виконання професійних обов’язків.
Зміст
Пропонується встановити державну підтримку для здобуття вищої та фахової передвищої освіти для дітей померлих від коронавірусу медпрацівників (у тому числі студентів-медиків старших курсів та інтернів) аналогічну системі освітньої підтримки для ветеранів та їхніх дітей. Державна підтримка надається до закінчення такими дітьми закладів освіти, але не більш як до досягнення ними 23 років у випадку, якщо батьки дитини (чи один із батьків) помер від коронавірусної хвороби внаслідок виконання своїх професійних обов’язків.
Довідково: наразі система державної цільової підтримки визначена Постановою КМУ від 23 листопада 2016 року № 975.
Позитив: законопроєкт надає додаткові пільги для здобуття освіти дітям, які втратили батьків (одного з батьків) через допомогу в подоланні коронавірусної хвороби.
Негатив: законопроєкт розширює категорію осіб, що мають право на пільги від держави, проте не містить фінансово-економічного обґрунтування та не пропонує джерел для покриття видатків.
Рекомендація Юридичної сотні: доопрацювати в частині фінансово-економічного обґрунтування.
[/tm_pb_text][/tm_pb_column][tm_pb_column type=”1_3″][/tm_pb_column][/tm_pb_row][/tm_pb_section]